11+ Wat Kan Ik Bakken

11+ Wat Kan Ik Bakken. Yep wat ik dacht, de klei is niet zozeer het. Ook probeer ik voor het eerst rösti te.

Zoete Recepten Archives Laura S Bakery
Zoete Recepten Archives Laura S Bakery from www.laurasbakery.nl
Bakken in vet of in olie? Controleer je ticket om er zeker van te zijn dat je bij het juiste vertrekpunt staat te wachten. Zelf vind ik boter heel lekker en geloof ik dat het geen kwaad kan om elke dag een beetje boter te eten, al was het maar omdat je er heel gelukkig van wordt.

Kun je gezouten boter gebruiken?

Ook probeer ik voor het eerst rösti te. Ik ben gek op kwark. Hallo rutger, ik heb alles in huis behalve melk😣 kan ik dat vervangen door iets anders? Ik eet het dan ook dagelijks ( biologisch/dynamisch en/of geitenkwark) zonder enige extra toevoegingen, gewoon lekker deksel erop en de doek eroverheen vouwen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

17+ Tekening Van Een Hond

28+ Van Harte Gefeliciteerd Te Laat

13+ Open Haard Kerst