17+ Tekening Van Een Hond

17+ Tekening Van Een Hond. Een ander teken is een verlies van eetlust bij je hond. Tekening van frankie gemaakt met vriendelijke toestemming van een originele referentiefoto door kat heyes.

Hond Tekenen In Stappen Dieren Tekenen Leer Tekenen Kind Tekening
Hond Tekenen In Stappen Dieren Tekenen Leer Tekenen Kind Tekening from i.pinimg.com
De hond (canis lupus familiaris) is een roofdier uit de familie van de hondachtigen (canidae), en een gedomestificeerde ondersoort van de wolf. Ik heb m'n tekentablet erbij gepakt zodat ik lekker op de bank neer kon ploffen. Een veelzeggend teken van de geboorte van de pups is een daling van het lichaamstemperatuur van de moederhond.

Teken zijn klein en worden groter naarmate ze meer bloed van de gastheer krijgen.

Het winnen van 'tekening van het jaar 2018' is iets om blij van te worden en voor mij een stimulans om verder te gaan op het pad van verbeelding en experiment dat ik gekozen heb. 'fantastisch om de tekening van het jaar 2016 te winnen, het is een bevestiging en waardering voor mijn werk.' Teken zijn klein en worden groter naarmate ze meer bloed van de gastheer krijgen. Alles heeft weer een paar laagjes extra.


Reacties

Populaire posts van deze blog

28+ Van Harte Gefeliciteerd Te Laat

13+ Open Haard Kerst