20+ Gedicht Voor Zus

20+ Gedicht Voor Zus. Een gedicht geheel naar uw wens. Bedankt voor het controleren van mijn winkel, heartfelt door heather!

Gedicht Grote Zus Lfk41 Agbc
Gedicht Grote Zus Lfk41 Agbc from www.gewoonjip.nl
Zuster kun je even helpen als ik straks echt niets meer weet kun je dan voor mij zorgen dat niemand mij vergeet. En hoe kan je aan iemand vertellen dat je oprecht van diegene houdt? Gedicht speciaal gemaakt voor de ware persoon in mijn leven, hou ziels veel van haar, ze is mij alles.

De gedichten worden niet geprint, maar één voor één uitgewerkt.

10,078 likes · 153 talking about this. Dat het leuk wordt deze dag. Zonder mijn zus geen leven, dat is als een plant geen. Rijmwoordenboek zus 690 rijmwoorden in van dale rijmwoordenboek.


Reacties

Populaire posts van deze blog

17+ Tekening Van Een Hond

28+ Van Harte Gefeliciteerd Te Laat

13+ Open Haard Kerst